PS Jag älskar dig! av Cecilia Ahern

Det här är en härlig bok, både rolig och sorglig. Den handlar om Holly som förlorar sin man i cancer. Ett tag efter hans död får hon ett paket, som legat hos hennes mamma. Inuti paketet finns brev från Hollys man, som hon ska öppna varje månad resten av året. I dem har han skrivit olika saker som hon ska göra. När jag läser boken så slås jag av hur ofattbart hemskt det skulle vara att förlora min man. Det är något man helst av allt inte skulle vilja tänka på. Men när man läser boken så glider man liksom in på de tankarna. Det som en bra bok gör är att få en att tänka. Sedan tycker jag om böcker som får en att skratta eller le inombords och det har den här boken fått mig att göra! Det är så bra när en bok är både sorglig och rolig (så man inte deppar ihop helt!!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,
denna bok har jag inte hört talas om. Ska definitivt komma ihåg den här.
Hälsningar Mia

2007-04-02 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0