Den högsta kasten av Carina Rydberg

Jag hade fått den här boken rekommenderad. Den skulle vara så bra. Genom hela boken väntade jag på att det skulle hända... att jag skulle tycka att den var så bra, men inget hände. Plötsligt satt jag där med en utläst bok i min hand och såg förvåndat på den. Den blev ju aldrig bra! Och nu är den slut och har aldrig en möjlighet att bli bra. Jag är ledsen Carina, men jag kan inte rekommendera din bok vidare till någon annan. Kanske finns det andra som tycker att den är bra, men jag kommer aldrig att tillhöra den gruppen.


Kommentarer
Postat av: Pi

Jag håller med dig helt och hållet. Jag fattade inte heller hypen omkring den boken. Hennes senaste däremot är något helt annat. Fast den skulle jag ändå vara försiktig med att rekommendera på grund av våldet.

2007-08-05 @ 13:15:58
URL: http://gemen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0