Utan internet -buhu!!!

Oj, vad jobbigt det har varit att plötsligt vara utan internetuppkoppling! Man kan ju inte göra allt det där som man brukar göra och man kan ju inte skriva blogg heller. Man märker hur beroende man är av sin dator och internet. Vad mycket som man gör! Tänkte leta recept förra veckan för att göra en veckomeny - det gick inte. Skulle betala räkningar - det gick inte heller. Skulle leta lite fakta då jag skulle planera mina lektioner - nej, det gick inte heller. Skulle kolla upp vilken webbkamera vi skulle köpa - tji fick jag! Låna om mina böcker sent en onsdagskväll - skule inte tro att det gick! Detta och många fler saker skulle jag göra som jag fick finna mig i att det inte gick att göra! Så beroende är jag helt klart! Speciellt eftersom det varit borta så länge! Men nu ska här i alla fall skrivas - har nämligen hunnit läsa ett par böcker! (Sedan får jag göra llt det andra som har samlats på hög!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0