Att komma hem ska vara en schlager av Per Hagman

Jag tycker det är så tråkigt när jag börjar läsa en bok som jag snabbt inser att jag inte kommer att läsa slutet på. Att komma hem ska vara en schlager av Per Hagman är en sådan bok. Jag klarar bara inte av att fortsätta läsa den. Har läst ett par kapitel, men var tvungen att ge upp. Dels var den skriven på ett sätt som inte tilltalade mig och dels var den så fruktansvärt deprimerande!!! Så tyvärr... denna bok åker tillbaka till biblioteket imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna & AJKON

så underbart att slippa läsa sådant som bara tynger ner en.. ibland kan man undra vem som blir glad av sånt... kanske bara författaren som får tillfälle att skriva av sig sin ångest.

2006-12-09 @ 11:27:53
URL: http://www.ajkon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0