Gossip Girl- för det är jag värd av Cecily von Ziegesar

Så har jag läst ännu en bok i serien Gossip Girl. Fast nu efteråt så ångrar jag mig. Jag blir irriterad över att både Dan, Vanessa och Serena slår igenom och blir berömda på en och samma gång, fast inom deras olika genrer. Det är bara för mycket. Dessutom så fortsätter jag att känna som i förra boken att personerna i boken skildras alltför enfaldiga. Så nu är det slut. Jag läser inte en enda bok till! Jag överlåter läsandet till de flickor i tidiga tonåren som älskar denna typ av böcker. Jag har så mycket annat som jag vill läsa, för att ödsla tid på något som jag irriteras av att läsa.



Betyg: 1 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0