Broder Odd av Dean R. Koontz

Boken fångade mig på något sätt redan från början och jag läste ivrigt varje stund jag hade över. Men sedan hände något mot slutet av boken. Jag upptäckte att jag satt och läste om meningar för att jag läst utan att veta vad jag läst. Sedan kom händelserna i slutet så fort att jag knappt hann med. Var det verkligen så att det var slutet? Lite besviken blev jag faktiskt. Men jag måste pröva att läsa de andra böckerna om Odd och se om de är bättre.

Den här boken handlar om Odd som är på ett kloster (för att vila) och plötsligt dyker det upp bodacher. Bodacher förkunnar död och förödelse och Odd ska försöka ta reda på vad som ska hända innan det händer.



Betyg: -3 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0