Vila på gröna ängar av Anne B. Ragde

Så har man läst sista delen. Jag tycker inte den var sååå bra. Jag irriteras av karaktärerna en del och ibland är det bara för mycket och för klyschigt. Redan i förra boken tyckte jag att det var jobbigt att båda kvinnorna blev gravida samtidigt. Det kändes som en lösning som ett barn skulle skriva. Den känslan har jag även i denna bok, fast ännu mer. Däremot så gillar jag slutet. Att det inte slutar som alla andra skulle lösa det på.



Betyg +2 (kanske -3 på grund av slutet) av 5

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har precis också läst ut den här boken! Jag blev lite besviken måste jag säga. Även på slutet blev jag besviken. Andra boken tyckte jag var bäst av alla tre!

2009-01-07 @ 16:58:55
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0