Viska mitt namn av Ronlyn Domingue


Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om boken. Å ena sidan så irriteras jag över att att Raziela hemsöker det unnga paret i boken, å andra sidan kan jag tycka att boken är vackert skriven. Å ena sidan var boken lite seg, å andra sidan kanske det var jag som inte riktigt var på humör när jag läste boken. Så jag ver faktiskt inte om jag ska rekommendera den eller inte.

Boken handlar om Raziela Nolan som valt att stanna efter sin död i denna värld. Hon hemsöker ett ungt par sedan de köpt ett bokskåp som tillhört hennes stora kärlek. och försöker ta reda på vad som hände hennes stora kärlek efter att hon dött för 70 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0