Domarens brev av John Grisham

När domaren dör hittar hans son Ray 3 miljoner dollar i några flyttkartonger. Var kommer pengarna ifrån? Vad ska han göra med dom? Har hans far fått dem olagligt? Allt kompliceras ytterligare av att någon verkar veta om pengarna och jagar honom.

Jag fångades totalt av denna bok. Satt själv och funderade hur jag skulle göra om jag hittade pengar. Var skulle man förvara dem? Hur skulle man göra om man inte ville väcka uppmärksamhet om att man hade en massa pengar? Hur skulle jag göra för att ta reda på om det var märkta pengar? Vad skulle jag göra med dem? Jag kom på en mängd roliga saker som jag skulle använda pengarna på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0