Maisie Dobbs av Jacqueline Winspear

Läste ut Maisie Dobbs av Jacqueline Winspear igår kväll. Tyckte verkligen om denna bok. Den på minde så om mig själv och min lust att läsa böcker när Maisie smög i biblioteket på natten. Åh, det finns så många böcker som jag vill läsa och så lite tid. Tittar ofta på böckerna i min bokhylla och önskar att jag hade tid att läsa fler. Ibland kan jag hålla på att läsa flera samtidigt bara för att jag så gärna vill läsa dem och så ont om tid. Kan inte vänta tills jag läst ut en innan jag börjar med nästa. Nåja tillbaka till denna bok. Det är en mysig bok med spännande personbeskrivningar. Man vill läsa mer för att veta mer om personerna! Det här är en riktig mysig deckare - hur nu det går ihop? :) !!! Måste definitivt läsa nästa bok!
Betyg: ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malwa

Det där med ont om tid känner jag igen. :-) Kvällspigga småttingar inverkar menligt på bokläsning...

Det låter som en intressant bok. Den hamnar på den allt längre listan över "böcker jag vill läsa - nå'n gång". :-)

2007-01-10 @ 08:58:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8745/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0