Flyg fula fluga av Patricia Cornwell

Förr älskade jag Patricia Cornwells böcker. Vi har rätt många här hemma! Men när jag läste denna bok så kändes det inte som det brukade. Är det för jag har fått barn och har blivit ett blötdjur och inte klarar av råheterna i henns böcker eller är denna bok sämre än de andra? Jag vet faktiskt inte. Allt jag vet är att jag var tvungen att hoppa över vissa avsnitt i boken för att jag varken orkade, ville eller klarade av att läsa dem. För rått, för hemskt! Var ändå tvungen att läsa vidare eftersom jag ju följt karaktären i hennes böcker så länge och då vill man ju veta hur det går för henne. men jag hade hellre hört någon berätta en sammanfattning om boken än läst den själv. Tråkigt - men så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0