Harry Potter and the Deathly Hallows

Så har jag så läst ut den sista boken om Harry Potter. Det var en spännande bok, det var det verkligen. Jag påbörjade boken för någon dag sedan, men har inte haft möjlighet att läsa så mycket förrän idag eftersom min man också har läst den. Idag läste jag ca 450 sidor nästan i ett sträck. Hade stora svårigheter att lägga ifrån mig de gånger jag var tvungen. Trots det så finns känslan av besvikelse hos mig och det kan jag inte förklara utan att avslöja slutet - så det tänker jag inte göra. Konstigt nog har alla de senaste böckerna i serien frammanat en liten känsla av besvikelse hos mig av olika anledningar. Jag vill att de ska vara ännu mer än de är. Knasigt, men så är det! Måste bara säga att J.K. Rawlings binder ihop allt bra och man får svar på alla frågor...och visst känns det lite tomt nu när sista boken är läst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0